6 Eylül 2011 Salı

Bu gece bize gel (Cartel)

let's dance let's dance

sen şimdi bunları boşver de...

bu gece rahat ol bu gece bize gel
kimseler duymadan bilmeden gel
bir süprizim var ama sorma söylemem
sen hele bi gel de sonra söyliycem

bu gece rahat ol bu gece bize gel
kimseler duymadan görmeden gel
bir süprizim var ama burda gösteremem
sen hele bi gel de orda göstericem

cumartesi gecesi istiklal caddesi
yaz geceleri herkes deli gibi
ayakkabı üç çizgi belde tek çizgi
internette sen bul burası istanbul
kaldırımda oturan kutu* bira çakan
her geçen hatuna bir çift lafı olan
kim bilir kimin eli kimin neresinde
takma böyledir istanbulda gece

alper ağa herkesden daha çok fiesta
görmediniz benim gibi rap star alaturka
cipte bi 5 otelde de 15
hoşuma giderse veririm cash
alper ağa her alanda bir numara
üstüme gelme burda gösteremem
wham bam thank you m'aam
ben sana dönücem

let's dance let's dance
(ichi baba'nın kısımları)

sen şimdi bunları boşver de...

bu gece rahat ol bu gece bize gel
kimseler duymadan bilmeden gel
bir süprizim var ama sorma söylemem
sen hele bi gel de sonra söyliycem

bu gece rahat ol bu gece bize gel
kimseler duymadan görmeden gel
bir süprizim var ama burda gösteremem
sen hele bi gel de orda göstericem

sendeki tarz inan ki çok başka
yazarım ama bu yalan değil asla
"hee çok duyduk" dedi "laf bu
"daha yeni gördün hemen mi tutuldun"
evet nefesimi kestin sen deli gibi oluverdim sersem ben
aşka da kapılır gözlerini gören
hiç şaşma senin için aya gidicem ben
"atıp tutup abarttın şimdi" dedi
yok güzelim dedim belki de sevdim
şansına bak sen prens gibi geldim
nazını da sevdim seni seçtim
"tatlı yalan" dedi "hepsi de lay lay"
yok dedim yalan farklı bizim olay
hislerine güven beni es geçme

sen şimdi bunları boş ver de....

bu gece rahat ol bu gece bize gel
kimseler duymadan bilmeden gel
bir süprizim var ama sorma söylemem
sen hele bi gel de sonra söyliycem

bu gece rahat ol bu gece bize gel
kimseler duymadan görmeden gel
bir süprizim var ama burda gösteremem
sen hele bi gel de orda göstericem

(ole peter'ın kısımları)

benimki dedi ki: "Dün gece neredeydin ve kimlerleydin?
seni sabaha kadar bekledim ama gelmedin"
dedim anlatıcam şimdi izin verirsen
çoktur ben de bahane tabii eğer yersen
dedi "kim bilir yine ne haltlar yedin
bilirim hiç bitmez senin bahanelerin"
dedim ister inan ister inanma hem senin gibilerden çok var buralarda
dedi "demek vakti geldi yine bizim yolculuğun canın çıksa bile çıkmaz patlasıca huyun
böyle gidersen bilesin yakındır sonun bak bu sana son ultimatomum"
anladım ki kıvırma vakti geldi dedim
üzmesin kimseler birtanemi gerginsin güzelim biraz?"

sen şimdi bunları boşver de...

bu gece rahat ol bu gece bize gel
kimseler duymadan bilmeden gel
bir süprizim var ama sorma söylemem
sen hele bi gel de sonra söyliycem

bu gece rahat ol bu gece bize gel
kimseler duymadan görmeden gel
bir süprizim var ama burda gösteremem
sen hele bi gel de orda göstericem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder