11 Eylül 2011 Pazar

Evlilik Üzerine Özdeyişler...

Evlendikten sonra erkek ve kadın, yazı-tura gibidir; asla yüz yüze
gelmezler, ancak hep beraberdirler.

İyi bir eşiniz olursa mutlu olursunuz. Eşiniz kötü olursa filozof olursunuz..

Hemant Joshi: Her durumda evlenin.

Socrates: Kadınlar bize her zaman büyük hedefler gösterir, ve onlara
ulaşmamızı engeller.

Dumas: Hiç yanıtlayamadığım en büyük soru şu olagelmiştir: 'Bir kadın ne ister?'

Sigmund Freud: Karıma bazı sözler etmişimdir, o da bana bazı paragraflarla cevap vermiştir.

Anonim: Bazı kişiler uzun evliliğimizin sırlarını sorarlar; Biz haftada iki kez restorana gideriz. Biraz mum ışığı, akşam yemeği, hafif müzik ve dans... O salı günleri gider, ben cuma.'

Henny Youngman: Terörizm beni hiç endişelendirmez. İki yıldır evliyim.

Sam Kinison: Fon transferi için elektronik bankacılıktan hızlı tek yol vardır ve buna evlilik adı verilir.

James Holt McGavran: Her iki karımla da talihim kötü gitti. Birincisi beni terketti, ikincisi terketmedi.

Patrick Murray: Evliliğinizi iyi götürmek istiyorsanız;
1) hatalı olduğunuzda itiraf edin,
2) haklı olduğunuzda susmayı bilin.

Nash: Karınızın doğum gününü unutmamanızın en iyi yöntemi, bir kez unutmanızdır.

Anonim: Evlenmeden önce ne yaptım, biliyor musunuz? İstediğim her şeyi..

Henny Youngman: Karımla ben 20 yıl çok mutlu yaşadık. Sonra da tanıştık.

Rodney Dangerfield: İyi bir kadın, kendisinin yaptığı her hatasında kocasını affedendir.

Milton Berle: Evlilik, kişinin düşmanıyla yattığı tek savaş şeklidir.

Anonim: Adamın biri evlenecek kadın aradığı ilanını verir. Ertesi gün aynı mesajı ileten yüzlerce mektup alır: 'Benimkini alabilirsin'.

Anonim: Birinci adam (iftiharla): 'Benim karım bir melek!'
İkinci adam: 'Çok şanslısın, benimki hala yaşıyor'

GÜLMEK İSTEYEN TÜM ERKEKLERE VE İYİ BİR ESPRİ ANLAYIŞINA SAHİP TÜM HANIMLARA…

-- En sahici dostluklar ortak varlıklar üzerine değil, ortak yoksunluklar üzerine kurulanlardır. MESNEVİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder